Listopad 2011

Následky šílené nudy, případ dvacátýsedmý.

15. listopadu 2011 v 21:25 | Krakin Shikazu |  Řetězáky
Ano, správně. Mikí-chan (ono jí to prostě zůstalo xD) s tím začla, a když už tak jeden sedí nad franinou moc dlouho, napadne ho a udělá cokoliv, jenom aby tam neseděl (čti: Krák prostě ruply nervy). A tak to tady máte, Přebráno zde.

Školení klíšťat

8. listopadu 2011 v 18:10 | Krakin Shikazu |  Moudra školou povinných
A co tu dlouho nebylo? Částečně z faktu, že byly prázdniny (tohle použít jako omluvu v listopadu mi přijde trochu trapné, nadruhou stranu, když už nám na pouliční osvětlení pověsili vánoční dekorace, tak si říkám, že zas tak nepřeháním), částečně z faktu, že mi moc věcí vtipných nepřišlo a částečně z faktu, že jsem se některým věcem vyhýbala na sto honů (určité období jsem prostě lezla na Hitsugiho jen tak, aby nebylo poznat, že jsem tam byla.). Tak proto tu nic nebylo. Ale učitelé (a ani ostatní) rozhodně stejné stavy neměli, takže mi nezbývá nic jiného, než si hezky nanosit všechny sešity z obou ročníků a hezky si projít, co se za tu dobu událo. Ale budeme trochu skákat v čase, páč začneme dneškem.

A to hodinou biologie, které vděčíme už za dnešní nadpis (Děkuju paní učitelce G.Bi)(Ano, uspořádala jsem si zkratky, abyste přibližně věděli, o kom mluvím). Kdy ihned po vysvětlení (nebo přibližně ihned, víte, jak to myslím) rozdílu mezi stonožkami a mnohonožkami bylo na otázku ,,Co víte o stonožkách?´´ odpovězeno ,,...mají sto noh...!´´

Dále dneska ve fyzice, pan učitel S. hlásil známky. Jedničky a dvojky vyjmenoval a o zbytku se vyjádřil následovně:
,,...A potom je tam takový rozptyl mezi 3 až do 6,2...´´ (Naprotsto vážně řečeno)

V chemii toho bylo víc, ale zapsáno mám jenom přeřeknutí p. učitelky V. ,,za bležné teploty´´. A potom něco o slepicích a kyselinách.

Dále ze začátků fyziky v tomto roce jsem dokázala rozluštit ,,když si nám do té vany lehne náš Neznámý Archimedes´´
Dále ,,Je vás nějak moc, co pro to uděláme, aby vás nebylo tolik?´´ (-na začátku roku místo uvítání)
*o tom, že i učitelé jsou někdy vinni*,,....to vím od té doby, kdy jsem v 7. třídě vrátil učitelce facku a dostal 2 z chování...od té doby ženy nebiju,´´
a taky můj závěr- fyzika mému rukopisu nepřidává (proto je spousta věcí naprosto nečitelných.)

V zeměpise by jste museli vidět celý můj sešit, protože je to celé jedna velká omalovánka, příběh a volovina. A pak z toho jeden má psát písemky, haha.

V ZSV bych musela vybírat celé části textu, každopádně co bylo zapsáno tak nějak mimo:
,,Chudák pes, ani zabít se nemůže...´´ (v návaznosti na to, že člověk má jediný volbu sám sebe zabít)
A univerzální odpověď? Francouzská revoluce. (na všechno.)

V češtině, během probírání Macbetha se plantal pan ředitel~
*Banquo je zabražděn*Uč.:,,Tak, a teď jak to prožívá Hamlet-´´
třída*sborově*:,,Macbeth,´´
B.:,,Hamletovi to je si myslím upřímě jedno.´´
...a bylo toho víc, ale to je tak, když si to člověk zapíše jinam než přímo do sešitu.

Skočíme rovnou na dějepis, kdy se panu učiteli pomotaly světové strany....
,,Východofrancká říše, co je na západě....´´ (a pak jeden uvažuje, jestli je debil, nebo je něco špatně.)
Dále citace mého zápisu:,,...., po smrti pak císařem.´´ (aneb ať žije vynechávání zbytečných slov)
A nakonec to zabila Koň, která si v šoku, že s ní pan učitel mluví doplantala jména: ,,...a tam mu diktoval tu tóru, a to nebyla tóra, protože to byl Korán,...´´ (naprosto monotónní hlas, jakoby se nic nestalo)

Pak jsem našla ve španělštině nedávný (Ale zato pochopitelný) přeřek...
,,Verdad o falso?´´ (,,pravda, nebo lež?´´)
,,Verde...´´(,,Zelená....´´)

Čímž by jsme to pro dnešek ukončili, páč sešity z prváku byly přesunuty z postele někam do skříně a Krák je líná hledat (čti: netuší, kde by se to v tom bor...chaosu mohlo nacházet).
Nějaký prvakový dodatek bude, až se objeví sešity (/objeví nějaká hodná duše, co objeví sešity).
A tak si žijem~